کیلیان امباپه به رکورد اسطوره‌های رئال مادرید رسید

کیلیان امباپه به رکورد اسطوره‌های رئال مادرید رسید

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل دپورتیوو آلاوز، کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی این تیم یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا یک رکورد بسیار خوب برای خود به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته هفتم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و دپورتیوو آلاوز در برابر همدیگر قرار گرفتند که در نهایت کهکشانی‌ها توانستند یک برد مهم و سخت خانگی را با نتیجه 3-2 به دست بیاورند. در این دیدار کیلیان امباپه یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد و خودش را در کورس کسب عنوان آقای گلی نگه داشت. اما امباپه در کنار شب خوبی که مقابل آلاوز داشت، یک رکورد تاریخی را هم برای خود به ثبت رساند.

امباپه حالا در کنار اسطوره‌هایی مثل آلفردو دی استفانو، فرانتس پوشکاش، کریستیانو رونالدو و جود بلینگام، توانست در 7 بازی ابتدایی خودش در لالیگا 5 گل به ثمر برساند. جود بلینگام فصل گذشته توانست این رکورد فوق‌العاده را برای خود به ثبت برساند اما در این فصل دچار افت شده و هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند.

امباپه امیدوار است پس از ناکامی در گلزنی در سه بازی ابتدایی در لالیگا، با ادامه این روند جایزه پیچیچی را مال خود کند، جایزه‌ای که فصل گذشته بلینگام فرصت خوبی برای بردن آن داشت اما در نهایت آرتم دووبیک آن را مال خود کرد.

1428