پرسپولیس از پوستر دربی رونمایی کرد؛ انواع نیش و کنایه به رقیب سنتی! (عکس)

پرسپولیس از پوستر دربی رونمایی کرد؛ انواع نیش و کنایه به رقیب سنتی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس برای دربی 104، پوستر جالبی را طراحی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، مهمترین دوئل فوتبال ایران به صد و چهارمین ایستگاه خود رسید و پرسپولیس به دنبال کسب بیست و هشتمین برد خود در این جدال سراسر هیجانی است. قرمزها هم‌اکنون یک برد بیشتر از استقلال در دربی‌ها دارند و دوست دارند نسبت به آبی‌ها همچنان پیشتاز باشند. 

رسانه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی پوستری را طراحی کرده که خالی از نیش و کنایه به استقلال نبوده است! آن‌ها در این پوستر تصاویری از علیپور، گولسیانی، رفیعی و آل کثیر را استفاده کرده‌اند که اشاره به این موضوع دارد که این نفرات سابقه گلزنی به استقلال در دربی را دارند. همچنین قرمزها در یک کار خلاقانه امید عالیشاه را به شکلی برهنه در پوستر قرار داده‌اند تا دز کری‌خوانی را بالا و بالاتر ببرند! به هر حال امید عالیشاه تاکنون 3 بار به استقلال گلزنی کرده که در هر 3 مرتبه با درآوردن پیراهن خود به شادی گل پرداخته است و البته هر بار هم کارت گرفته است! 

همچنان در پوستر هیچ نام و نشانی از استقلال دیده نمی‌شود و پرسپولیس با استفاده از واژه دربی به استقبال این دیدار حساس رفته است. در بک‌گراند این پوستر، تصویری از یک روزنامه قدیمی با تیتر " معجزه سرخپوشها" دیده می‌شود که اشاره به همان دربی معروف 6 تایی دارد که پرسپولیس موفق شد با 6 گل از سد استقلال که در آن مقطع زمانی با نام تاج فعالیت می‌کرد گذر کند. 

9098