توافق جهانبخش با رنجرز؛ کاپیتان تیم ملی به اسکاتلند می‌رود

توافق جهانبخش با رنجرز؛ کاپیتان تیم ملی به اسکاتلند می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا جهانبخش که تابستان از فاینورد هلند جدا شد و مدت‌ها بدون تیم مانده بود، برای فصل جدید رقابت‌ها با رنجرز اسکاتلند به توافقات نهایی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش، وینگر ۳۱ ساله فصل گذشته فاینورد پس از اتمام قراردادش با باشگاه هلندی، تا امروز با هیچ تیمی به توافق نرسیده بود و اخبار ضد و نقیضی از حضور ستاره اهل گیلان در تیم‌های حاشیه خلیج فارس به‌گوش می‌رسید که هیچ کدام نهایی نشد.

حالا اما، مدیربرنامه کاپیتان تیم ملی ایران با مدیران باشگاه ریشه‌دار اسکاتلندی به‌ توافق رسیده و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، به زودی به جمع شاگردان فلیپه کلمنت خواهد پیوست.

گلاسگو رنجرز در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اسکاتلند با سه پیروزی، یک باخت و یک مساوی، با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و فردا در اولین دیدار خود در لیگ اروپا، به مصاف مالمو سوئد خواهد رفت.

علیرضا برای حضور در ترکیب ثابت رنجرز، رقابت سنگینی با رابی ماتوندو، دانیلوی مصدوم، واشلاو چرنی و ندیم بایرامی خواهد داشت. 

وینگر اسبق داماش گیلان، نایمخن، آزد آلکمار، برایتون انگلستان و فاینورد هلند در این فصل بدون حضور در تیم باشگاهی، نه‌تنها به تیم ملی دعوت شد، بلکه در ترکیب ثابت هم قرار گرفت و این موضوع باتوجه به عملکرد نه‌چندان خوب او در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی، تعجب‌آور بود. او فصل گذشته در بیست و سه بازی برای فاینورد در تمامی رقابت‌ها، تنها یک گل به ثمر رساند که آمار جالبی محسوب نمی‌شود. 

باید منتظر ماند و دید علی جهان در تیم جدید خود چه عملکردی خواهد داشت و آیا به روزهای اوج برمی‌گردد یا نه.

۵۷۹۳