چرا دروازه‌بان لهستانی گزینه اصلی بارسلونا است؟

چرا دروازه‌بان لهستانی گزینه اصلی بارسلونا است؟

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع اسپانیایی و لهستانی، بارسلونا تصمیم گرفته تا ووچیک شزنی، دروازه‌بان لهستانی یوونتوس، را به عنوان گزینه اصلی خود برای پست دروازه‌بان انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، دلیل این انتخاب، کیفیت بالای شزنی در بازی با پا، سن کمتر او نسبت به گزینه‌هایی مانند کیلور ناواس، و همچنین علاقه هانسی فلیک، مربی سابق بایرن مونیخ، به این دروازه‌بان است. با این حال، چالش اصلی بارسلونا در این لحظه قانع کردن شزنی برای بازگشت دوباره به میادین فوتبال است، زیرا او به تازگی از فوتبال ملی بازنشسته شده بود.

در این راستا، رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، قرار است نقش مهمی در متقاعد کردن هم‌وطنش برای این انتقال ایفا کند. گزارش‌های دیگری نیز نشان می‌دهند که باشگاه بارسلونا با شزنی تماس گرفته و او در حال بررسی پیشنهاد بازگشت به فوتبال برای پیوستن به بارسلونا است. با این وجود، هنوز تصمیم نهایی شزنی مشخص نیست و ممکن است تا چند هفته آینده وضعیت او روشن شود. اولویت بارسلونا اکنون وچیک شزنی است ولی مسائل اصلی برای تکمیل معامله مربوط به گلر لهستانی است، ابتدا باید برای او مشخص شود که آیا برای بازی به عنوان گلر اصلی انتخاب شده یا به عنوان نیمکت نشین پنیا و اینکه باید ارزیابی کند که آیا ارزش خواهد داشت تا فقط برای 8 ماه با خانواده خود به کشور دیگری نقل مکان کند.


۱۰۰۹