شدت مصدومیت ستاره این فصل آرسنال مشخص شد

شدت مصدومیت ستاره این فصل آرسنال مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- داوید رایا، سنگربان اسپانیایی آرسنال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت در حال حاضر در بند مصدومیت قرار دارد اما می‌تواند در بازی برابر لسترسیتی به مصاف برود.

به گزارش فوتبالی، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این فصل آرسنال داوید رایا بوده است. سنگربان سابق برنتفورد که به صورت قرضی به آرسنال پیوسته بود، پس از درخشش در قاب دروازه آرسنال تابستان امسال به صورت دائمی به جمع توپچی‌ها اضافه شد تا سنگربان مورد علاقه میکل آرتتا جذب شود.

او در همین ابتدای فصل توانست عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. پس از انجام واکنش‌های دیدنی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا و ناجی شدن برای توپچی‌ها، در دیدار این هفته تیمش برابر منچسترسیتی هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و در صحنه‌های بسیاری از گل خوردن تیمش جلوگیری کرد. زمانی که آرسنال ده نفره شد، آرسنال با سیوهای نجات‌بخش گلر اسپانیایی‌اش توانست تا دقیقه 97 برابر منچسترسیتی‌ای که سراپا حمله شده بود دوام بیاورد.

اما حالا این گلر دچار مصدومیت شده است، اما پیش‌بینی می‌شود مصدومیت این بازیکن چندان جدی نباشد و به زودی بتواند به میادین بازگردد. اما با این حال، آرتتا تصمیم دارد به دروازه‌بان تاثیرگذار تیمش در بازی بعدی برابر بولتون در جام اتحادیه استراحت بدهد، اما داوید رایا می‌تواند در دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر انگلیس برابر لسترسیتی به میدان برود.

1428