ترکیب رئال مادرید و آلاوس؛ حضور مثلث ترسناک کهکشانی‌ها در زمین

ترکیب رئال مادرید و آلاوس؛ حضور مثلث ترسناک کهکشانی‌ها در زمین

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید و دپورتیوو آلاوز در جریان دیدار هفته هفتم رقابت‌های لالیگا به مصاف همدیگر می‌روند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همدیگر می‌روند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته هفتم رقابت‌های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و دپورتیوو آلاوز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید در برابر همدیگر قرار می‌گیرند. این دیدار به قضاوت الخاندرو مونیز رویز اسپانیایی و از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سیصدمین بازی خودش را با رئال مادرید برگزار می‌کند. او به طور متوسط در هر 21 بازی با رئال مادرید 1 جام به دست آورد که رکورد بسیار خوبی به حساب می‌آید. او حالا می‌خواهد چهارمین پیروزی متوالی خودش را در این فصل لالیگا به دست بیاورد. اگر رئال مادرید در این بازی پیروز شود می‌تواند امیدوار باشد تا با امتیاز از دست دادن بارسلونا در این هفته، اختلاف را به 1 یا 2 امتیاز برساند. کهکشانی‌ها برای تداوم حضورشان در کورس قهرمانی نیاز مبرم به این برد دارند.

آلاوز هم در این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته است. شاگردان لوییز گارسیا در 6 بازی اول خود در لالیگا 3 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آوردند و در رتبه هشتم جدول قرار دارند.

ترکیب رئال مادرید:

سنگربان: تیبو کورتوا

مدافعان: لوکاس وازکز، ادر میلیتائو، آنتونی رودیگر و فرلاند مندی

هافبک‌ها: اولین شوامنی، فدریکو والورده و جود بلینگام

مهاجمین: رودریگو، وینیسیوس و امباپه

ترکیب دپورتیوو آلاوز:

سنگربان: سیورا

مدافعان: نووا، عبدالکبیر ابکر، مورینو و دیارا

هافبک‌ها: بلانکو، گوئوارا و گوریدی

مهاجمین: کونشنی، رومرو و گارسیا

1428