لیست عجیب تیم ملی فوتسال زنان؛ کپی برداری از لیست قبلی

لیست عجیب تیم ملی فوتسال زنان؛ کپی برداری از لیست قبلی

پایگاه خبری فوتبالی- لیست جدید تیم ملی فوتسال زنان شب گذشته از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان اعلام شد که این لیست حاوی یک نکته عجیب بود.

به گزارش فوتبالی، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران شب گذشته لیست ۲۰ نفره خود برای اردوی جدید تیم ملی را اعلام کرد. لیستی که هیچ تغییری نسبت به اردوی قبل که در شهریور ماه برگزار شد ندارد و همین مورد باعث شده برخی ها گمان کنند اشتباهی در اسامی دعوت شده ها رخ داده است. البته با توجه به اینکه هنوز لیگ برتر فوتسال شروع نشده، این اتفاق که سرمربی تیم ملی لیست خود را تکراری ارائه دهد طبیعی است اما گمان می شد با توجه به اینکه مسابقه ای تا ۷ ماه آینده در پیش نیست، افراد جدیدی به این لیست اضافه شوند اما نه کسی به لیست اضافه شد و‌ نه کسی از این لیست کنار رفت.

تیم ملی فوتسال زنان قرار بود در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند که این مسابقات لغو شد و حالا تنها مسابقه مهمی که در پیش دارد کافا است که خیلی معتبر نیست. بازیکنان لیگ برتر امیدوارند سرمربی تیم ملی همه بازی ها را رصد کند و به جای لیست تکراری، بهترین ها را به تیم ملی دعوت کند. لیگ برتر فوتسال زنان از روز ششم مهر آغاز می شود و کادر فنی تیم ملی فوتسال این فرصت را دارد تا به خوبی همه بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

۶۰۰۱