معمایی با یک پاسخِ روشن؛ جانشین اورونوف در دربی کیست؟

معمایی با یک پاسخِ روشن؛ جانشین اورونوف در دربی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین اوستون اورنوف در ترکیب پرسپولیس کیست؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که هواداران پرسپولیس به شدت امیدوار بودند اوستون اورونوف با رفع مصدومیتش به بازی حساس فردا مقابل استقلال برسد اما امروز اخبار امیدوارکننده‌ای از اردوی پرسپولیس نرسید و در نهایت د خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تایید کرد که ستاره ازبکستانی در دربی غایب خواهد بود.

حالا سوال اصلی این است که چه کسی به جای اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. شاید تا یکی دو ساعت پیش، جواب دادن به این سوال کمی سخت بود اما گاریدو با خط زدن نام سعید صادقی و یاسین سلمانی از لیست تیمش برای بازی فردا جواب این سوال را تقریبا مشخص کرد. جانشین اورونوف همان کسی است که بعد از مصدومیت این بازیکن در اواخر نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک به جای او وارد زمین شد. یعنی فرشاد احمدزاده.

پرسپولیس در پستی که اورونوف بازی می‌کند حداقل دو بازیکن خوبِ دیگر هم دارد. امید عالیشاه و وحید امیری که هر دو از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند. اما مساله این است که این دو نفر در صورت حضور اورونوف در بازی هم، خودشان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند و حضورشان در ترکیب اصلی ارتباطی به وضعیت اورونوف ندارد.

بنابراین تنها بازیکنی که می‌تواند گزینه جانشینی اورونوف در دربی باشد فرشاد احمدزاده است. البته سبک بازی احمدزاده با اورونوف متفاوت است. اورونوف توانایی نفوذ و گذر از بازیکن روبرویش را دارد. اما فرشاد در سانتر از کناره‌‌ها و پاس‌های پشت دفاع متبحر است. او البته کار سختی در پیش دارد. چون باید کاری کند که غیبت اورونوف چندان احساس نشود.

1359