بلینگام آخرین قطعه پازل برای پیوستن ستاره لیورپول به رئال مادرید

بلینگام آخرین قطعه پازل برای پیوستن ستاره لیورپول به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گلن جانسن مدافع سابق تیم ملی انگلیس معتقد است دوستی نزدیک بین ترنت الکساندر آرنولد و جود بلینگام می تواند سبب پیوستن مدافع لیورپول را به رئال مادرید شود. 

به گزارش فوتبالی، کمتر از 12 ماه از قرارداد آرنولد با لیورپول باقی مانده و از تاریخ یک ژانویه 2025، او آزاد است که پیش قراردادی با هر باشگاهی امضا کند. این امکان برای رئال مادرید فراهم شده تا یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال اروپا را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

البته آرنولد از کودکی طرفدار لیورپول بوده و شاید بخواهد فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند، اما برخی معتقدند که جود بلینگام ممکن است تاثیر زیادی روی تصمیم نهایی آرنولد بگذارد. این دو نفر در اردوهای تیم ملی خیلی باهم صمیمی هستند. 

گلن جانسن در مصاحبه ای گفت: "انتقال آرنولد به رئال مادرید؟ باشگاه 95 درصد نقش دارد، اما اگر او با جود صحبت کند و جود راجع به باشگاه رئال مادرید چیزهای زیادی به ترنت بگوید، شاید تصمیم آرنولد تغییر کند. باید واقع بین باشیم. اگر رئال مادرید به شما زنگ بزند، رد کردن پیشنهاد این باشگاه کار بسیار سختی است، چون اکثر بازیکنان دوست دارند به رئال بروند. بلینگام می تواند قطعه پایانی پازل انتقال آرنولد به رئال مادرید باشد."

4416