بازگشت غیرمنتظره مسی به جام جهانی باشگاه‌ها؟

بازگشت غیرمنتظره مسی به جام جهانی باشگاه‌ها؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ممکن است که بازگشت غیرمنتظره ای را به جام جهانی باشگاه ها داشته باشد چرا که اینتر میامی شانس  بالایی برای حضور در این مسابقات در سال 2025 خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اولین دوره جام جهانی باشگاه های 32 تیمی سال َآینده در آمریکا برگزار خواهد شد. تا کنون شماری از تیم های حاضر در مسابقات مشخص شده اند. قرار است که این مسابقات هر چهار سال یک بار برگزار شود. 

باشگاه سیاتل ساندرز به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف 2022 قرار است که یکی از نمایندگان آمریکا به عنوان کشور میزبان باشد. آمریکا این اجازه را دارد تا یک باشگاه دیگر را هم به عنوان میزبان به مسابقات بفرستد که اینتر میامی می تواند گزینه آنها باشد.

در حقیقت اینتر میامی فصل خوبی را داشته و شانس زیادی دارد تا قهرمان MLS در سال 2024 شود. تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی گفت که در صورت دعوت شدن، تیمش آماده حضور در مسابقات خواهد بود:" طبیعتا دوست داریم که در بازیها شرکت کنیم. چه کسی دوست ندارد در جام جهانی باشگاه ها باشد؟ برای امسال اهدافی داریم اما در نهایت حضور ما در این مسابقات به تصمیم گیرندگان بستگی دارد."

مسی تا کنون چندین بار با بارسلونا در جام جهانی باشگاه ها حضور پیدا کرده است که آخرین حضورش در این مسابقات به سال 2015 برمی گردد و حالا پس از یک دهه می تواند در این تورنمنت حاضر شود.

4125