گلر سابق یوونتوس و آرسنال به گزینه جدی بارسلونا تبدیل شد

گلر سابق یوونتوس و آرسنال به گزینه جدی بارسلونا تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی- وویچک شزنی، سنگربان لهستانی سابق یوونتوس مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و در حال حاضر به عنوان یک گزینه جدی برای کاتالان‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، جذب یک جانشین مناسب برای مارک آندره ترشتگن تبدیل به یکی از دغدغه‌های مدیران باشگاه بارسلونا شده است. این سنگربان آلمانی که در دیدار تیمش برابر ویارئال به شدت دچار مصدومیت شد، حالا احتمالا تا پایان فصل از مسابقات دور باشد. او در حالی دچار این مصدومیت سنگین شد که هیچ جانشین مطمئنی برای خود نداشت. ایناکی پنیا که محصول آکادمی بارسا است دروازه‎‌بان دوم این تیم است که اختلاف سطح او با ترشتگن فاحش است.

مدیران بارسلونا به علت این اختلاف فاحش سعی دارند یک سنگربان مطمئن و درجه یک را جانشین ترشتگن کند. گزینه‌های زیادی در این خصوص مطرح شدند که شاید بتوان گفت سرشناس‌ترین نام در این لیست کیلور ناواس، گلر سابق رئال مادرید است. در حالی که سال‌هاست هیچ بازیکنی سابقه بازی در هر دو تیم قدرتمند شهر مادرید را نداشته است، اما کیلور ناواس می‌تواند این طلسم را بشکند.

حالا نام جدیدی در باشگاه بارسلونا مطرح شده است. وویچک شزنی، گلر لهستانی سابق یوونتوس و آرسنال که تابستان امسال اعلام بازنشستگی کرده بود، مورد توجه بارسا قرار گرفته است. به نقل از تونی خوانمارتی، خبرنگار اسپانیایی، نام شزنی به عنوان یک گزینه جدی توسط مدیران بارسلونا مطرح شده است.

1428