دروازه‌بان مجارستانی، شگفتانه تمرین بارسلونا

دروازه‌بان مجارستانی، شگفتانه تمرین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آرون یاکوبیشویلی دروازه بان 18 ساله مجارستانی امروز در تمرینات تیم بزرگسالان بارسلونا حضور پیدا کرد تا به یکی از سورپرایزهای تمرین روز سه شنبه کاتالان ها مبدل شود.

به گزارش فوتبالی، َ ترشتگن به علت مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است و این مسئله باعث شده تا یاکو در تمرین تیم بزرگسالان بارسلونا حضور پیدا کند. یاکو چند روز پیش نیز در تمرینات تیم بزرگسالان بارسا حضور پیدا کرده بود و  امروز نیز در کنار اینیاکی پنیا و آندر آسترالاگا در تمرینات تیم کاتالان حضور پیدا کرده بود. 

دیگو کوچن دروازه بان هجده ساله آمریکایی یکی از استعدادهای درجه یک لاماسیا به شمار می رود که در حال حاضر مصدوم است. بدین ترتیب فلیک برای بازی با ختافه روی پنیا، آسترالاگا و یاکوبیشلی وسافتاده خواهد کرد. البته یاکو در نوامبر 2023 نیز تجربه حضور در لیست تیم بزرگسالان بارسلونا را با نظر ژاوی برای تقابل با رایو در وایکاس داشت. 

تمرین امروز به علت روز جشن در شهر بارسلونا، دیرتر از حد معمول برگزار شد. فلیک در این جلسه تمرینی برای بازیکنان، آنالیز ویدیویی در نظر گرفت. سرجی دومینگز، جرارد مارتین، تونی فرناندز و گیله فرناندز از آکادمی در این تمرین حضور پیدا کردند. 

بارسلونا به دنبال پیروزی مقابل ختافه و حفظ روند بردهای متوالی خود در لالیگاست.

4125