افزایش احتمال انتقال هافبک اسپانیایی به لیورپول در زمستان

افزایش احتمال انتقال هافبک اسپانیایی به لیورپول در زمستان

 پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول همچنان مشتاق است تا با هافبک رئال سوسیداد و تیم ملی اسپانیا در ماه ژانویه قرارداد امضا کند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول همچنان به دنبال جذب مارتین زوبیمندی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان در ماه ژانویه است.

با آمدن آرنه اسلات به جای یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول در تابستان امسال، دوران جدیدی در آنفیلد آغاز شد. سرمربی جدید به دنبال تقویت خط هافبک لیورپول بود و  زوبیمندی، ستاره رئال سوسیداد را به عنوان گزینه ایده‌آل برای تقویت سرخ‌پوشان در میانه میدان معرفی کرده بود.

اما باوجود تلاش‌های ریچارد هیوز، مدیر ورزشی لیورپول، انتقال هافبک تیم ملی اسپانیا و قهرمان یورو ۲۰۲۴ به سرانجام نرسید. شکست این انتقال پس از آن بود که زوبیمندی تصمیم گرفت در تیم شهر خود بماند.

زوبیمندی در شرایطی تصمیم گرفت در رئال سوسیداد بماند که قرمزها موافقت کرده بودند تا مبلغ بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی (۵۰.۱ میلیون پوندی یا ۶۶.۷ میلیون دلاری) قرارداد او را بپردازند.

در روزهای آتی، احتمال خرید این بازیکن ۲۵ ساله برای لیورپول دوباره افزایش یافته زیرا این هافبک اکنون از تصمیم خود برای رد کردن پیشنهاد قرمزهای بندر لیورپول پشیمان است.

لیورپول حالا امیدوار است که زوبیمندی برای این انتقال جسارت داشته باشد تا بتواند او را در ماه ژانویه به لیگ برتر انگلیس بیاورد.

 

1033