رقابت لیورپول با بایرن مونیخ و رئال مادرید برای صید الماس درخشان لورکوزن

رقابت لیورپول با بایرن مونیخ و رئال مادرید برای صید الماس درخشان لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- ۳ غول اروپایی به دنبال جذب هافبک تهاجمی آلمانی ۲۱ ساله بایرلورکوزن هستند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از CaughtOffside لیورپول آماده انتقال فلوریان ویرتس به لیگ برتر انگلیس است اما در این راه باید با ۲ غول دیگر اروپایی یعنی بایرن مونیخ و رئال مادرید رقابت کند.

ویرتس در صورت ترک لورکوزن احتمالاً قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون یورو خواهد داشت. در تابستان آینده شاید قیمت او بیشتر از هر زمان دیگری باشد. در تابستان امسال، قهرمان بوندسلیگا موضع قاطعانه‌ای داشت مبنی بر اینکه این بازیکن ۲۱ ساله مطلقا فروشی نیست.

وضعیت احتمالاً در تابستان ۲۰۲۵ تغییر می‌کند و لورکوزن با مشاهده علاقه زیاد نخبگان اروپا و پیشنهادهای مالی کلان آنها، نظرش عوض خواهد شد. انتظار می‌رود لیورپول حاضر باشد ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب این ستاره جوان آلمانی بپردازد.

ویرتس احتمالاً یکی از اهداف اصلی لیورپول خواهد بود زیرا شاید به دلیل تردیدها در مورد آینده محمد صلاح به دلیل نزدیک شدن به پایان قراردادش، به دنبال ستاره جدیدی در فاز تهاجمی باشد.

اما ویرتس تنها ستاره لورکوزن نیست که در رادار لیورپول قرار دارد. جرمی فریمپونگ، مدافع راست هلندی لورکوزن نیز در آنفیلد مورد تحسین قرار گرفته است.

قرارداد فریمپونگ دارای بند آزادسازی ۳۴ میلیون پوندی است. با این وجود، باشگاه های زیادی مانند منچستریونایتد با لیورپول برای جذب او در رقابت هستند.

 

1033