ابهام بزرگ در مورد قرارداد مهرداد محمدی؛ شماره 7 به دربی می‌رسد؟

ابهام بزرگ در مورد قرارداد مهرداد محمدی؛ شماره 7 به دربی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- درحالی که باشگاه استقلال اعلام کرده مهرداد محمدی در دربی حضور دارد اما اکنون برای اهالی فوتبال یک علامت سوال بزرگ ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، مهرداد محمدی پس از بازی پایانی فصل پیش استقلال مقابل پیکان، مصاحبه جنجالی انجام داد که باعث شد کمیته انضباطی او را 6 جلسه از همراهی استقلال در فصل جدید محروم کند. زمانی که اعلام شد دربی در هفته ششم برگزار می‌شود، همه بر این باور بودند که مهرداد به این مسابقه حساس نمی‌رسد اما در همان زمان شایعاتی مبنی بر کاهش محرومیت محمدی به گوش می‌رسید.

باشگاه استقلال درنهایت با پیگیری‌های مداوم موفق شد محرومیت مهرداد را از 6 به 3 جلسه کاهش دهد و در کانال رسمی خود اعلام کرد این بازیکن قطعا به شهرآورد پایتخت می‌رسد اما اکنون یک ابهام بزرگ در مورد این بازیکن وجود دارد و آن هم به داستان فسخ قرارداد او برمی‌گردد. سمیعی که می‌دانست مهرداد محمدی را چندین هفته در اختیار ندارد، پس از بازی با شمس‌آذر قزوین قرارداد این بازیکن را فسخ کرد تا شاید بتواند گوستاوو بلانکو را به لیست اضافه کند. 

مهرداد طبق شنیده‌ها تنها در بازی با شمس‌آذر و نساجی در لیست استقلال حاضر بوده و در دو بازی لیگ برتری دیگر برابر استقلال خوزستان و ملوان تحت قرارداد آبی‌های تهران قرار نداشته است. با این حساب و حتی در صورت کاهش محرومیت محمدی به 3 جلسه، این بازیکن در دربی غایب خواهد. باشگاه استقلال در تاریخ 17 شهریور یا همان 7 سپتامبر اعلام کرد با محمدی قرارداد جدیدی امضا کرده است و اکنون تنها درحالی مهرداد می‌تواند به دربی برسد که قرارداد او پیش از بازی با استقلال خوزستان در سازمان لیگ به ثبت رسیده باشد.

گفتنی است با اعلام فعلی سازمان لیگ و طبق آخرین استعلام انجام شده از کمیته انضباطی، نام مهرداد محمدی در محرومان هفته ششم قرار دارد و اکنون باید تا اعلام رسمی لغو محرومیت این بازیکن یا پابرجا ماندن آن برای دربی صبر کرد.

۵۷۹۳