سومین شکست نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا

سومین شکست نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال زنان سایپا که نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های والیبال زنان آسیا است، صبح امروز مقابل حریفش با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، روز سوم مسابقات جام باشگاه های والیبال زنان آسیا صبح امروز با دیدار سایپا و ال پی بانک ویتنام آغاز شد. در این دیدار ویتنامی ها تیم برتر زمین بودند و در پایان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند. عملکرد سایپا به جز دست سوم در سایر دست ها چنگی به دل نمی زد. سایپا دست اول و دوم را ۲۵-۱۶ واگذار کرد. دست سوم را ۲۵-۱۷ پیروز شد و در دست چهارم هم ۲۵-۱۹ شکست خورد تا در مجموع با نتیجه ۳ بر یک بازنده از میدان خارج شود.

نماینده ایران پیش از این بازی دو دیدار دیگر هم برگزار کرده که مقابل نماینده تایلند و نماینده ژاپن هم با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شده است. 

مرحله گروهی این مسابقات امروز به پایان می رسد و هر هشت تیم شرکت کننده به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد. در مرحله بعد که یک چهارم نهایی به حساب می آید، تیم های پیروز به نیمه نهایی می روند و تیم های بازنده باید برای جایگاه پنجم تا هشتمی تلاش کنند. هموز حریف سایپا در مرحله بعد مشخص نشده است.

6001