رضا جباری: یک گاف مدیریتی این همه جنجال برای بیرانوند و پرسپولیس درست کرد!

رضا جباری: یک گاف مدیریتی این همه جنجال برای بیرانوند و پرسپولیس درست کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا جباری مدعی است که در ماجرای بیرانوند مدیریت پرسپولیس گاف داده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که در تابستان، قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به‌طور یکطرفه فسخ کرد و سر از باشگاه تراکتور درآورد حالا هر روز مترصد این است که ببیند در دعوای حقوقی با تیم سابق خود برنده می‌شود یا بازنده. هرچند که همه شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس در این پرونده دست بالاتر را دارد و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی محکوم خواهد شد! البته اینکه چرا تاکنون رای این پرونده صادر نشده و ابلاغ رسمی آن صورت نگرفته جای بحث و سوال دارد.

رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس که در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که رای پرونده علیرضا بیرانوند صادر شده و در این دعوای حقوقی، پرسپولیس برنده شده است در بخشی از صحبت‌های خود مدیریت باشگاه پرسپولیس و رضا درویش را زیر سوال برد و آن‌ها را در رقم خوردن این اتفاق جنجالی سهیم دانست.  

رضا جباری گفت " یک گاف مدیریتی باعث شد این همه جنجال ایجاد شود! اصلا چرا مدیریت باید حرف بازیکن را گوش کند و به قرارداد وی یک الحاقیه‌ای را اضافه کند؟ شما در هر صورت نباید این الحاقیه را اضافه می‌کردید چون در این صورت هیچ حاشیه‌ای شکل نمی‌گرفت و بازیکن قرارداد خودش را داشت!" 

9098