پاری سن ژرمن به دنبال تمدید قرارداد دوست صمیمی امباپه

پاری سن ژرمن به دنبال تمدید قرارداد دوست صمیمی امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- اشرف حکیمی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پاری سن ژرمن است که حالا با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه فرانسوی روبه‌رو شده است و باید دید آیا در ماه‌های آینده قرارداد خودش را تمدید می‌کند یا خیر؟

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن تابستان امسال یکی از بازیکنان تاثیرگذار خودش را به صورت رایگان از دست داد. کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پس از 7 سال حضور در پاریس، سرانجام با تمام شدن مدت قراردادش از این تیم جدا شد و به صورت آزاد به رئال مادرید پیوست. مدیران پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را انجام دادند تا از جدایی امباپه جلوگیری کنند، اما سرانجام راهش را از پاری سن ژرمن جدا کرد.

حالا مدیران پاری سن ژرمن سعی دارند تا از جدایی دیگر بازیکنان تاثیرگذار خود جلوگیری کنند. اشرف حکیمی، دفاع راست مراکشی پاریسی‌ها یکی از همین بازیکنان است. او رابطه بسیار خوبی با کیلیان امباپه دارد و خیلی از خبرنگارها پیش‌بینی می‌کردند رئال مادرید پس از خرید امباپه به سراغ جذب او بروند، چرا که رابطه دوستانه این دو بازیکن به سازگاری بهترشان در تیم جدید کمک می‌کند. همچنین حکیمی سابقه بازی در رئال مادرید را در کارنامه دارد و با شرایط باشگاه آشنا است. اما رئال مادرید در حال حاضر بازیکنی مثل ترنت الکساندر آرنولد را به حکیمی ترجیح می‌دهد.

به نقل از فابریزیو رومانو، پاری سن ژرمن در حال بررسی یک پیشنهاد جدید به اشرف حکیمی است. پیش از این مذاکراتی میان دو طرف انجام شد و تنها مدیران پاری سن ژرمن باید پیشنهادشان را ارائه کنند.

1428