خطر هتل مشترک استقلال و پرسپولیس در اراک؛ فضا برای درگیری هواداران سرخابی مهیاست!

خطر هتل مشترک استقلال و پرسپولیس در اراک؛ فضا برای درگیری هواداران سرخابی مهیاست!

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی جالب و البته باورنکردنی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هتل پنج‌ستاره اراک همسایه می‌شوند!

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که کمتر از 48 ساعت به برگزاری دربی پایتخت باقی مانده است با اعلام استاندار استان مرکزی دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک هتل مستقر خواهند شد و به عبارتی با یکدیگر همسایه می‌شوند! این اتفاق به این دلیل رقم خواهد خورد که شهر اراک با کمبود هتل 5 ستاره روبه‌رو است و سرخابی‌ها نمی‌توانند در دو هتل مجزا اسکان پیدا کنند!

وقوع این اتفاق می‌تواند حسابی میان هواداران استقلال و پرسپولیس تنش به بار بیاورد؛ بازیکنان و اعضای کادر فنی ممکن است که در این هتل آن‌چنان باهم روبه‌رو نشوند و احتمال اینکه با یکدیگر به چالش بخورند بسیار پایین است اما باید فکری برای حضور احتمالی هواداران دو تیم مقابل هتل برای تشویق تیم‌های‌شان کرد! به هرحال دربی شرایط خاص خودش را دارد و با تمامی بازی‌هایی که در فوتبال ایران برگزار می‌شود متفاوت است و به همین خاطر تب و تاب تماشاگران و هواداران هم خود به خود بالا می‌رود و به اوج می‌رسد! 

اگر هواداران دو تیم بخواهند شب قبل از مسابقه به مقابل درب هتل محل اقامت سرخابی‌ها بروند و به تشویق کردن بازیکنان بپردازند در نوع خودش خیلی خطرناک است. چون احتمال دارد در این میان خدای ناکرده درگیری صورت بگیرد که قطعا روی تمرکز بازیکنان و روند برگزاری دربی روز چهارشنبه اثرگذار خواهد بود! 

ای کاش قبل از اینکه باشگاه استقلال این ورزشگاه را به عنوان محل برگزاری دربی 104 انتخاب کند این مورد بسیار مهم را هم در نظر می‌گرفت و بررسی می‌کرد که شهر اراک یک هتل پنج‌ستاره بیشتر ندارد! 

9098