واکنش روانخواه به اوضاع پیچیده استقلال قبل از دربی: آدم‌هایی که فصل قبل باعث شدند استقلال جام از دست بدهد، هنوز سر کار هستند!

واکنش روانخواه به اوضاع پیچیده استقلال قبل از دربی: آدم‌هایی که فصل قبل باعث شدند استقلال جام از دست بدهد، هنوز سر کار هستند!

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال به انتقاد از رفتار کادرفنی و مدیران تیم پرداخت و گفت این نوع رفتارها زیبنده باشگاه بزرگ استقلال نیست.

به گزارش فوتبالی، استقلال طی روزهای اخیر وارد حواشی عجیبی شد که تمام دوستداران و هواداران باشگاه را در آستانه بزرگ دربی پایتخت دچار نگرانی کرد. ابتدا مشاور مدیرعامل در یک نشست خبری بدموقع به سرمربی استقلال تاخت و نکونام هم بی‌درنگ پاسخ او را داد تا معلوم شود مشکلات قرار نیست به این زودی‌ها در این تیم پرهوادار خاتمه پیدا کند.

اختلاف بین کادرفنی و مدیریت استقلال در فصل گذشته بین نکونام و خطیر مشهود بود، اما حتی با جدا شدن علی خطیر و روی کار آمدن سمیعی هم استقلال رنگ آرامش را به خود ندید و هنوز که هنوز است آبی‌های تهران درگیر حاشیه و اختلاف نظر در داخل باشگاه هستند و هم اکنون این مشکلات در آستانه دربی حساس پایتخت، به اوج خود رسیده است.

امید روانخواه، بازیکن سابق استقلال که این روزها در قامت سرمربی تیم فوتبال پیکان در لیگ دسته اول فعالیت می‌کند، در نشست خبری پس از بازی با نیروی زمینی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و در قسمتی از کنفرانس، با سوال خبرنگاری درخصوص وضعیت کنونی استقلال روبرو شد و واکنش جالبی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

«من هنوز پای صحبت‌های چند ماه پیش خود هستم. چرا فصل قبل، خودی‌ها باید کاری می‌کردند که جام قهرمانی از استقلال برود؟ هر مشکلی هم که مدیریت وقت داشت، باز پرداختی‌ها به موقع انجام شده بود و استقلال با اختلاف مطمئنی در صدر جدول قرار داشت؛ چرا 5 هفته مانده تا پایان لیگ، آن اتفاقات رخ می‌داد که استقلال قهرمانی را از دست بدهد؟ همان آدم‌هایی که باعث شدند این اتفاق بیفتد، هنوز بر سر کار هستند.»

روانخواه ضمن دفاع از بازیکنان استقلال، از آن‌ها خواست تمام تمرکز خود را روی دربی بگذارند تا نتیجه قابل قبولی کسب کنند: «استقلال بازیکنان خوب و باشخصیتی دارد که با تمام وجودشان تلاش می‌کنند؛ اما در بخش‌های دیگر، این نوع رفتار زیبنده مدیریت و کادر فنی نیست. استقلال در شروع لیگ با تیم‌هایی بازی کرد که از نظر مهره و اسم از آن‌ها بالاتر بود و می‌توانست به سادگی پیروز میدان باشد. ما پیشکسوتان واقعا از این مسائل ناراحتیم و امیدواریم مالکان باشگاه درک کنند که فضا باید بسیار حرفه‌ای‌تر از این باشد. استقلال همواره مشکل مالی داشته، ولی الان که ندارد! دیگر مثل قبل کوهی از بدهی در کار نیست و همه پرداخت شده، پس الان مشکل چیست؟ استقلال در اوج مشکلات مالی، بازی‌های لیگ را می‌برد و در آسیا نتیجه می‌گرفت. الان همه آن مشکلات حل شده، ولی استقلال نمی‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد. به عنوان برادر از بازیکنان استقلال می‌خواهم به خاطر مردم هم که شده، تمام تمرکز خود را بگذارند تا انشالله نتیجه خوبی در دربی کسب کنند.»

7474