واکنش ستاره بایرن مونیخ به علاقه رئال مادرید

واکنش ستاره بایرن مونیخ به علاقه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آلفونسو دیویس ستاره کانادایی به شایعات پیوستنش به رئال مادرید واکنش نشان داد و گفت که فعلاً روی بایرن مونیخ تمرکز کرده است.

به گزارش فوتبالی، در 2 پنجره اخیر نقل و انتقالاتی همواره اخباری مبنی بر علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس به گوش می رسید. قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در تابستان آینده به پایان می رسد و انتظار می رود که رئال مادرید مذاکراتش را با ایجنت این بازیکن در ژانویه آغاز کند. امروز لوس بلانکوس قرارداد فرلاند مندی را تمدید کرد، اما وضعیت نوسانی مدافع فرانسوی و مصدومیت های پی در پی او باعث شده تا کارلو آنچلوتی به فکر خرید دفاع چپ باشد.

دیویس در خصوص این شایعات به بیلد گفت: "تمام تمرکزم روی بایرن مونیخ است و حالا برای این باشگاه بازی می کنم و دلیلی ندارد که به چیز دیگری فکر کنم. می خواهم در هر بازی برنده شوم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم، به همین خاطر به این شایعات توجهی ندارم. چه بمانم و یا بروم، همیشه بایرن مونیخ در قلب من خواهد بود. راجع به مسائل نقل و انتقالاتی، باید با مدیر برنامه های من صحبت کنید. الان تمرکزم روی بایرن است و به موضوع دیگری فکر نمی کنم. می خواهم همیشه برنده باشم."

4416