کریستیانو رونالدو، بزرگ‌ترین الگوی فوتبالی تاریخ؟

کریستیانو رونالدو، بزرگ‌ترین الگوی فوتبالی تاریخ؟

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی ستاره فرانسوی سابق آرسنال و چلسی معتقد اسن کریستیانو رونالدو به خاطر نفس و غرور بزرگی که دارد، بزرگ ترین الگوی فوتبالی تاریخ است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در طول کریر پرافتخار خود در باشگاع های بزرگی مثل رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس بازی کرده و برنده 5 توپ طلا، 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کلی جوایز فردی و تیمی دیگر شده است. رونالدو حتی در 39 سالگی نیز همچنان مهره مهمی برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر به شمار می رود و در هدف جدیدش می خواهد به رکورد 1000 گل زده برسد. 

امانوئل پتی برنده جام جهانی گفت: "با نگاهی به زندگی رونالدو و اینکه از کجا به کجا رسیده، می توانیم بگوییم او بزرگ ترین الگوی فوتبالی در تاریخ است. او در اسپورتینگ لیسبون کارش را آغاز کرد و قدم به قدم به بالاترین سطح رسید و برای مدت طولانی در همان سطح باقی ماند. او آرزوهای بزرگی همیشه در سر دارد و توانسته رکوردهای زیادی جابجا کند. او نفس و غرور بزرگی دارد که باعث می شد هر روز خودش را به بالاترین سطح برساند. من احترام بسیار زیادی برای او قائل هستم. او دست به کارهای بزرگ و باورنکردنی زیادی زده و افراد می توانند از او چیزهای زیادی بیاموزند."

4416