استوری اینستاگرامی نامزد مهاجم میلان پس از گلش به اینتر

استوری اینستاگرامی نامزد مهاجم میلان پس از گلش به اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - الکسا ملتون، نامزد کریستین پولیشیچ که یک گلف باز حرفه ایست، پس از درخشش ستاره آمریکایی در دربی میلان، یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد و از عبارت "سی پی پارتی" استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، الکسا با اشاره به اول اسم و فامیل کریستین پولیشیچ از عبارت "سی پی" بهره برد و بدین ترتیب دربی شب گذشته میان اینتر و میلان را مهمانی ویژه نامزدش نامید!

پولیشیچ ستاره تیم ملی آمریکا گل اول دربی میلان را به ثمر رساند تا روسونری ها از حریف قدیمی پیش بیافتند. در حقیقت او با ضربه ای دقیق توانست دروازه اینتر را بگشاید و بعد از آن به سوی هواداران حریف رفت و به آنها "هیس" نشان داد تا خشمشان را برانگیزد. 

پولیشیچ پیش از این در بازی میلان مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا نیز گلزنی کرده بود و به نظر می رسد که به دوران اوئجش برگشته است. تیم پائولو فونسکا شب گذشته در مقابل اینتر با نتیجه دو بر یک پیروز شد که ماتئو گابیا در دقیقه 89 گل پیروزی را به ثمر رساند. 

نامزد پولیشیچ که یک گلف باز حرفه ایست، شب گذشته در میان تماشاگران در ورزشگاه جوزپه مه آتزا حضور داشت. او به همراه دوستانش به ورزشگاه رفته بود که البته نامزدش هم او را ناامید نکرد و گل ارزشمندی را به ثبت رساند. 

ملتون در وقفه بازیهای ملی ، بازی پولیشیچ در تیم ملی امریکا را از نزدیک تماشا کرده بود. البته کریستین نیز تجربه حضور در مسابقات گلف و تماشای بازی نامزدش را داشته است. 

4125