ستاره منچسترسیتی با ادامه فصل وداع کرد؟

ستاره منچسترسیتی با ادامه فصل وداع کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات از رسانه های اسپانیایی حاکی از آن است که رودریگو هرناندز هافبک منچسترسیتی با ادامه فصل وداع کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریات مختلف نظیرب مارکا و آس گزارش داده است که اولین تست ها نشانگر آن است که رودری دچار مصدومیت رباط صلیبی پای راستش شده است و با ادامه فصل وداع خواهد کرد. البته این بازیکن قرار است که در ساعات آینده به اسپانیا سفر کند و نتیجه آن تست ها، شدت دقیق مصدومیتش را مشخص می کند. رودری قرار است که به مادرید سفر کند تا تست جدیدی را بدهد  و توسط چندین متخصص مورد معاینه قرار می گیرد.

در صورتی که مصدومیت رباط صلیبی رودری تایید شود، این بازیکن ادامه فصل را از دست می دهد که غیبتش هم برای منچسترسیتی و هم برای تیم ملی اسپانیا خبر نگران کننده ای خواهد بود. 

رودری در دقیقه شانزدهم بازی منچسترسیتی و آرسنال دچار مصدومیت شد و با مصدومیت از زمین خارج شد. حالا پس از 24 ساعت به نظر می رسد که شدت مصدویمتش خیلی زیاد است. 

رودری فصل گذشته فرصت چندانی برای استراحت نداشت و به عنوان بهترین بازیکن یورو 2024 برگزیده شد. او حالا با این مصدومیت، گواردیولا را دچار سرگیجه خواهد کرد چرا که یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست خواهد داد. از سویی در تیم ملی اسپانیا نیز به نظر می رسد که مارتین زوبیمندی در بازیهای اینده جای او را بگیرد. 

4125