انتقادات تند روی کین از سرمربی آرسنال

انتقادات تند روی کین از سرمربی آرسنال

 پایگاه خبری فوتبالی- روی کین پس از انتقاد سرمربی آرسنال از داور دیدار با منچسترسیتی می‌گوید آرتتا باید کمی با کلاس نشان دهد و نتیجه کارش را بپذیرد.

به گزارش فوتبالی، روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد، مایکل آرتتا سرمربی آرسنال را به خاطر اظهارنظرهای پس از بازی، مورد انتقادات شدید قرار داد.

دلیل انتقادات کین علیه آرتتا، اظهارنظر او درباره تصمیم داور دیدار روز گذشته آرسنال و منچسترسیتی بود. مایکل اولیور، داور این دیدار، لئاندرو تروسار را پس از برخورد با برناردو سیلوا با نشان دادن کارت زرد دوم، از زمین اخراج کرد.

این اولین بار نیست که آرسنال در فصل جاری ۱۰ نفره می‌شود. دکلن رایس نیز در دیدار مقابل برایتون در نیمه دوم به دلیل ضربه زدن به توپ پس از سوت داور، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

سرمربی آرسنال پس از بازی با منچسترسیتی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت، به ناهماهنگی در تصمیم‌گیری‌های مایکل اولیور اشاره کرد.

پس از اینکه جرمی دوکو، وینگر سیتی پس از سوت داور و به قصد اتلاف وقت بازی به توپ ضربه زد، با کارت زرد دوم داور مواجه نشد. این اتفاق، خشم آرتتا را برانگیخت.

سرمربی آرسنال گفت: دو صحنه، بسیار مشابه وجود دارد. اما تصمیم داور در دو صحنه مشابه نیست.

هنگامی که در مورد اخراج تروسارد از آرتتا سوال شد، او در حالی که کلافه بود، پاسخ داد: شما می‌توانید از من بپرسید، اما من مجبور نیستم پاسخ بدهم.

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد که به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت سخن می‌گفت، در واکنش به مصاحبه آرتتا گفت که ناراحتی‌های سرمربی اسپانیایی نابجا بوده است.

کین در ارتباط با اظهارات آرتتا گفت: سرمربیان هر هفته به تصمیمات داوران اعتراض می‌کنند. تروسارد احتمالا مستحق دریافت کارت قرمز بود. نتیجه را بپذیر. کمی کلاس داشته باش!

 

1033