لیست رئال مادرید مقابل آلاوز با پنج غایب

لیست رئال مادرید مقابل آلاوز با پنج غایب

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل آلاوز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از سه پیروزی متوالی اخیر در لالیگا مقابل بتیس، سوسیه داد و اسپانیول به دنبال پیروزی دیگری است تا به تعقیب بارسلونا ادامه بدهد. در حالی که تیم فلیک مهارنشدنی به نظر می رسد، تیم آنچلوتی چاره ای جز پیروزی در همه بازیها ندارد تا فاصله را با بارسا حفظ کند و در بازی مستقیم دو تیم بتواند اختلاف را کم کند مگر آن که بارسا پیش از آن امتیاز از دست بدهد. 

رئال مادرید برای بازی مقابل آلاوز پنج غایب دارد. در حقیقت دنی کارواخال به علت مصدومیتی جزئی در این بازی استراحت می کند اما به بازی مقابل اتلتیکو مادرید می رسد. کاماوینگا نیز به پایان مصدومیتش رسیده و از پنجشنبه به تمرینات برمی گردد تا مقابل اتلتیکو بازی کند. دنی سبایوس که امروز دویدن را شروع کرده،  یکی دیگر از غایبان است در حالی که براهیم دیاز و داوید آلابا ریکاوری از مصدومیت های طولانی مدتشان ادامه می دهند.  داوید خیمنز و خاکوبو رامون از میان محصولات آکادمی در لیست قرار گرفتند.

لیست رئال مادرید مقابل آلاوز بدین شرح است: کورتوا، لونین، فران گونزالس، میلیتائو، لوکاس وازکز، وایخو، فران گارسیا، رودیگر، مندی، خاکوبو، داوید خیمنز، بلینگام، والورده، مودریچ، شوامنی، گولر، وینیسیوس، امباپه، رودریگو و اندریک.

4125