توافق مالک ایرانی اورتون با مدیران باشگاه رم

توافق مالک ایرانی اورتون با مدیران باشگاه رم

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون به مالکان تیم رم واگذار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دیوید اورنشتاین، خبرنگار معتبر ورزشی، اعلام کرده که گروه تجاری فریدیکین با فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون، برای فروش عمده‌ای از سهام این باشگاه به توافق رسیده است. طبق گزارش‌ها، ۹۴.۱ درصد از سهام اورتون به گروه تجاری فریدیکین واگذار خواهد شد. این توافق می‌تواند یکی از تحولات مهم در تاریخ باشگاه اورتون باشد و تأثیرات گسترده‌ای در مدیریت و آینده تیم بگذارد.

فرهاد مشیری که از سال ۲۰۱۶ مالکیت عمده اورتون را در اختیار داشت، در این مدت سعی کرد با انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان تیم را به سطوح بالاتر فوتبال انگلیس برساند. با این حال، اورتون در سال‌های اخیر با مشکلات مالی و ورزشی متعددی روبرو بوده است. فروش این بخش از سهام به گروه تجاری فریدیکین، که در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت باشگاه‌های ورزشی سابقه خوبی دارد، می‌تواند به بهبود شرایط مالی و رقابتی باشگاه کمک کند.

گروه فریدیکین که در حال حاضر مالک باشگاه آاس رم ایتالیا نیز هست، تجربه گسترده‌ای در مدیریت باشگاه‌های فوتبال دارد و توانسته با مدیریت دقیق خود رم را به یکی از تیم‌های مطرح سری آ تبدیل کند. انتظار می‌رود که این گروه با ورود به اورتون، پروژه‌های بلندمدتی برای ارتقای تیم و بازگشت آن به رقابت‌های سطح بالای فوتبال انگلیس و اروپا در نظر بگیرد. هواداران اورتون امیدوارند که این تغییر در مالکیت، تحولی مثبت در باشگاه ایجاد کند و باعث بهبود نتایج تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود.

۱۰۰۹