خوشحالی جنجالی پولیشیچ که باعث خشم هواداران اینتر شد

خوشحالی جنجالی پولیشیچ که باعث خشم هواداران اینتر شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین پولیشیچ ستاره تیم ملی آمریکا در دربی میلان پس از گلزنی برای روسونری ها با پرتاب جام های پلاستیکی از سوی هواداران اینتر به خودش مواجه شد!

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی آمریکا که عملکرد خوبی را در میلان داشته، گل اول را برای روسونری ها به ثمر رساند. این بازیکن با ضربه ای دقیق توانست دروازه حریف را باز کند. الکسا ملتون، نامزد پولیشیچ و بازیکن حرفه ای گلف یکی از تماشاگران بازی بود که از این گل به وجد آمد اما طبیعتا هواداران حریف از این گل، خوشحال نشدند. 

اینتر میزبان این بازی بود و هواداران نراتزوری ها اکثریت جمعیت را تشکیل می دادند. پولیشیچ نیز به هواداران حریف "هیس" داد تا  نشان بدهد که چقدر خوشحال است. این حرکت پولیشیچ با خشم اینتری ها همراه شد و به همین خاطر به سوی او جامهای پلاستیکی را پرت کردند!

میلان در این بازی با گل ماتئو گابیا در دقیقه 89 به پیروزی رسید و توانست فاتح میلان شود تا پولیشیچ و هم تیمی هایش شب شیرینی را پشت سر بگذارند. میلان با این پیروزی توانست هشت امتیازی شود و به تعداد امتیازات برابر با اینتر برسد. نراتزوری ها فعلا به خاطر تفاضل گل بهتر در رتبه ششم جدول قرار گرفته اند در حالی که روسونری ها هفتم هستند.

4125