وزیر امور خارجه دولت پزشکیان پرسپولیسی است؛ از آذری‌جهرمی تا عراقچی!

وزیر امور خارجه دولت پزشکیان پرسپولیسی است؛ از آذری‌جهرمی تا عراقچی!

پایگاه خبری فوتبالی- مدتی است سیاسیون ایران در مصاحبه‌های مختلف از تیم مورد علاقه خود رونمایی می‌کنند و اکنون نوبت به عباس عراقچی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، از همان کودکی حداقل همه ما یک بار جواب این سوال را داده‌ایم؛ استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟ البته در این بین افرادی هم بودند که نام تیم‌های دیگری را مطرح می‌کردند اما پایه و اساس سوال همیشه استقلال یا پرسپولیس بود. در سالیان اخیر قرمزها نسبت به آبی‌های تهران موفق‌تر بودند و همین موضوع باعث شده جام‌های بیشتری هم کسب کنند.

سیاسیون ایران هم در طی چند سال اخیر علاقه خود به پرسپولیس یا استقلال را پنهان نکرده و بارزترین نمونه، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی بود که حتی برای استقلالی‌ها کری هم می‌خواند. اکنون و در دولت مسعود پزشکیان هم بار دیگر بحث استقلال و پرسپولیس داغ شده است. چند وقت پیش بود که حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در مصاحبه‌ای گفته بود:

"عراقچی یک مشکل دارد و آن هم این است که پرسپولیسی است".

عباس عراقچی وزیر امور خارجه دولت پزشکیان هم در پاسخ به آصفی با لحن شوخ خود گفت:

"این مشکل من نیست، مشکل ایشان است که آبی است. من انکار نمی‌کنم که طرفدار پرسپولیس هستم. هر کسی طرفدار تیمی است، اما وقتی پای مجموعه کشور در میان باشد، همه ما پشت سر تیم ملی هستیم و حتی استقلالی‌ها را هم دوست داریم."

اکنون عباس عراقچی تازه‌ترین فرد سیاسی است که از علاقه خود به پرسپولیس پرده برداشته و این موضوع به یک بحث داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

5793