منچستریونایتد به دنبال جذب رشفورد جدید

منچستریونایتد به دنبال جذب رشفورد جدید

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد، به دنبال جذب ستاره جوان ساوت‌همپتون خواهد بود که به مارکوس رشفورد جدید فوتبال انگلیس مشهور شده است.

به گزارش فوتبالی، تایلر دیبلینگ، وینگر ۱۸ ساله متولد شهر اکستر انگلیس، پس از چند بازی چشم‌نواز در پیش فصل برای ساوت‌همپتون، اکنون در شروع فصل جدید لیگ برتر نیز نمایش خوبی داشته است.

تایلر دیبلینگ که به مارکوس رشفورد جدید فوتبال انگلیس مشهور شده، در نیمه اول دیدار هفته گذشته ساوت‌همپتون مقابل منچستریونایتد، با وجود شکست تیمش، نمایش قابل قبولی داشت.

وب‌سایت HITC گزارش داد که نمایندگان منچستریونایتد، نمایش ستاره نوظهور فوتبال انگلیس در برابر شاگردان اریک ده‌هاخ را زیر نظر گرفته بودند. نمایندگان یونایتد دیدار بعدی ساوت‌همپتون مقابل ایپسویچ را نیز برای بررسی نمایش تایلر دیبلینگ زیر نظر گرفتند.

خبر بد اما برای یونایتد این است که باشگاه‌های تاتنهام، نیوکاسل، کریستال پالاس، برایتون و وستهم نیز، دیبلینگ را می‌خواهند.

حالا باشگاه ساوت‌همپتون که در طول سال‌ها بسیاری از با استعدادترین بازیکنان جوان خود مانند سادیو مانه، ویرجیل فن‌دایک، لوک شاو و آدام لالانا را از دست داده، شاید در خطر تکرار تاریخ باشد.

زمستان امسال، زمستان دشواری برای ساوت‌همپتون خواهد بود زیرا باشگاه‌های لیگ برتری در ژانویه صف‌کشی خواهند کرد تا استعداد ناب فوتبالی‌اش را از چنگش دربیاورند.

 

1033