باگ عجیب مدافع باکیفیت اسکوچیچ؛ سوتی‌های ویرانگر!

باگ عجیب مدافع باکیفیت اسکوچیچ؛ سوتی‌های ویرانگر!

پایگاه خبری فوتبالی- عارف آقاسی را باید مدافعی سطح بالا با اشتباهاتی گاهاً ویرانگر نامید.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی دیروز خود با خیبر در خرم آباد، پس از گلزنی ریکاردو آلوز، با پنالتی‌ای که به تیم لرستانی داد؛ بازی را با نتیجه تساوی دنبال می‌کرد که در نهایت این تیم با گلزنی دانیال اسماعیلی‌فر توانست گل دوم را هم زده و این مسابقه خارج از خانه را با برد پشت سر بگذارد.

اما پنالتی اهدا شده به تیم خرم آبادی توسط یک مدافع باکیفیت و فیکس تراکتور حاصل شد؛ جایی که عارف آقاسی با خطا روی مهاجم خیبر، به تیم حریف پنالتی داد تا مهرداد قنبری پشت این ضربه ایستاده و برای اولین بار دروازه علیرضا بیرانوند را در یک بازی خارج از خانه تراکتور باز کند.

نکته این پنالتی، اشتباه آقاسی در محوطه جریمه است. مدافعی که یکی از بازیکنان باکیفیت تیم دراگان اسکوچیچ است که از فصل گذشته در اکثر بازی های تیمش به میدان رفته و البته کیفیت خوبی هم نشان داده اما گاهی اوقات اشتباهات تاثیرگذاری دارد.

علاوه بر پنالتی انجام شده در بازی دیروز، می‌توان به گل ذوب آهن در تبریز که منجر به اولین شکست تی‌تی‌ها در فصل جاری هم شده، اشاره کرد. جایی که شجاع خلیل‌زاده توپ هوایی ارسال شده به زمین تراکتور را با دفع اشتباه در اختیار مهاجمین ذوب آهن قرار داد و این تیم در ادامه توپ را به داخل محوطه جریمه رساند و آقاسی با دریبل خوردن از امید لطیفی، موجبات گل برتری بخش گاندوها را فراهم کرد.

آقاسی در بازی دیروز هم سر خطای پنالتی رخ داده برای خیبر تاثیرگذار بود و به نظر این مدافع باید تلاش کند تا در کنار کیفیت همیشگی خود، این اشتباهات گاهاً بزرگ را کم کند. البته باید اشاره داشت مدافع ۲۸ ساله خوزستانی دیروز خوش‌شانس بود که تیمش به بازی برگشت و این اشتباه همانند بازی با ذوب‌آهن، منجر به از دست رفتن سه امتیاز برای تیم تحت هدایت اسکوچیچ نشد.

1997