عذرخواهی سرمربی ویارئال بابت خطاهای پرتعداد بازیکنانش بر روی لامین یامال

عذرخواهی سرمربی ویارئال بابت خطاهای پرتعداد بازیکنانش بر روی لامین یامال

پایگاه خبری فوتبالی- مارسلینو، سرمربی ویارئال، پس از بازی اخیر تیمش درباره ضربات ناشی از خطای بازیکنان ویارئال به لامین یامال در دقایق پایانی صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، مربی ویارئال در این باره تأکید کرد که فوتبال شامل اشتباهات انسانی است و باید از بازیکنان محافظت شود و در این مورد گفت: "ما انسان هستیم و اشتباه کردن اجتناب ناپذیر است. من دوست دارم داوران از بازیکنان، به‌ویژه بازیکنان خودم، محافظت کنند. همچنین می‌خواهم از ضربه‌هایی که ناشی از تأخیر در رسیدن به توپ است، جلوگیری شود."

مارسلینو افزود: "اگر می‌خواهید از دریافت این نوع ضربات اجتناب کنید، به‌ویژه وقتی ۵-۱ جلو هستید، باید در دقیقه آخر توپ را به جای دریبل زدن با پاسکاری جابجا کنید. این‌گونه ممکن است از این خطا پرهیز کنید. تجربه در این‌گونه موارد نقش مهمی دارد و نمی‌خواهم حرف‌هایم را بهانه‌ای برای رفتارهای نادرست بازیکنان بیان کنم."

سرمربی ویارئال در ادامه به استعداد و جسارت لامین یامال اشاره کرد و گفت: "لامین یامال بسیار بااستعداد و جسور است. امروز او به عنوان مربی، من را به دردسر انداخت. اما باید بگویم که او به نفع فوتبال اسپانیا در لالیگا است."

این اظهارات نشان‌دهنده توجه و احترام مارسلینو به استعدادهای جوان و نگرانی او درباره سلامت بازیکنان در زمین است. همچنین این دیدگاه نشان می‌دهد که او در تلاش است تا جوانان را در تیم خود پرورش دهد و همزمان با حفظ اصول اخلاقی بازی، به رشد فوتبال اسپانیا کمک کند. در نهایت، مارسلینو امیدوار است که با آگاهی از این مسائل، بازیکنانش بتوانند در زمین بازی با ایمنی بیشتری حضور داشته باشند و از استعدادهای خود بهره ببرند.

۱۰۰۹