نبرد تمام عیار رئال مادرید با ۴ غول انگلیسی برای جذب ستاره بایرن مونیخ

نبرد تمام عیار رئال مادرید با ۴ غول انگلیسی برای جذب ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال مادرید در حال رقابت با باشگاه‌های منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و لیورپول برای جذب هافبک تهاجمی بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از TEAMtalk، باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای جذب جمال موسیالا ارائه خواهد کرد. منچسترسیتی مصمم به جذب هافبک تهاجمی ۲۱ ساله اف سی بی است اما در این راه چندین رقیب قدرتمند دارد که جدی‌ترین آنها، رئال مادرید است.

غول لالیگا، فوق ستاره بایرن مونیخ را هدف اصلی تابستان آینده برای تقویت خط حمله خود می‌داند. مادریدی‌ها می‌خواهند جایگزین سطح بالایی برای جود بلینگام داشته باشند که مشخص نیست مصدومیت کتف او چه زمانی به طور بهبود می‌یابد.

سفیدهای مادرید پس از مصدومیت براهیم دیاز، انتقال موسیالا را بیش از پیش در اولویت قرار داده‌اند. این موضوع کمبود گزینه‌های با کیفیت خامه‌ای‌ها را در پست هافبک تهاجمی آشکار کرده است.

دیاز باید برای نیم‌فصل دوم به سرعت بهبود یابد. او باید در ماه دسامبر به میادین بازگردد زیرا وایکینگ‌ها قصد دارند جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرند.

ماه‌های اول سال ۲۰۲۵، شرایط دیاز را مشخص خواهد کرد. اگر عملکرد او عملکرد قابل قبولی نداشته باشد، قوهای سفید در جذب موسیالا مصمم‌تر خواهند شد.

این بازیکن ۲۱ ساله که یکی از ستاره‌های درخشان یورو ۲۰۲۴ بود، بسیار مورد تحسین آنجلوتی است. او می‌تواند در چندین پست یعنی به عنوان هافبک تهاجمی، وینگر چپ یا مهاجم در برنابئو بازی کند.

اما جذب موسیالا برای سفیدپوشان مادرید آسان نخواهد بود زیرا علاوه بر منچسترسیتی؛ چلسی، منچستریونایتد و لیورپول هم خواهان به خدمت گرفتن هافبک تهاجمی ملی‌پوش آلمانی بایرن هستند.

 

1033