نگرانی گواردیولا از میزان مصدومیت ستاره تیمش

نگرانی گواردیولا از میزان مصدومیت ستاره تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا پس از اینکه هافبک فوق‌ستاره تیمش در دقیقه ۲۱ دیدار مقابل آرسنال از زمین خارج شد، نگران میزان مصدومیت او است.

به گزارش فوتبالی- رودری ستاره ملی‌پوش اسپانیایی منچسترسیتی، در دیدار روز گذشته (یکشنبه) مقابل آرسنال در دقیقه ۲۱ پس از برخورد با توماس پارتی، از شدت درد به زمین می‌پیچید و زانویش را گرفته بود.

پس از این اتفاق، پپ گواردیولا مجبور شد متئو کواچیچ را از روی نیمکت جایگزین هافبک ستاره تیمش کند. تنها یک دقیقه بعد، ضربه خیره‌کننده ریکاردو کالافیوری بازی را برای آرسنال به تساوی کشاند تا گواردیولا خیلی زود جای خالی هافبک تیمش را احساس کند و بیش از پیش نگران میزان آسیب‌دیدگی او شود.

گواردیولا پس از بازی در ارتباط با میزان آسیب‌دیدگی رودری گفت: هنوز نمی‌دانم، از پزشکان نپرسیدم. رودری قوی است. او زمین را ترک کرد زیرا مشکلی را احساس می‌نمود، در غیر این صورت در زمین می‌ماند.

سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه افزود: مصدومیت رودری در این بازی زود اتفاق افتاد. بازی‌های حساسی مثل دیدار با آرسنال همینطور است و ما باید با آن کنار بیاییم. ما این کار را به خوبی انجام دادیم.

سرمربی آبی‌پوشان منچستر خاطرنشان کرد: رودری بهترین هافبک دفاعی جهان و برنده بالقوه توپ طلا است، من دوست دارم که او برنده شود.

از زمانی که رودری در سال ۲۰۱۹ به منچسترسیتی پیوست، این تیم ۷۴ درصد از بازی‌های خود را در حضور او برده و تنها در ۱۱ درصد از دیدارها شکست خورده است. در حالی که وقتی رودری را در ترکیب نداشته، در ۶۴ درصد بازی‌ها پیروز شده و در ۲۴ درصد از دیدارها شکست خورده است.

این آمار به خوبی نشان می‌دهند که چرا مصدومیت رودری، کابوس گواردیولا بوده که حالا به واقعیت تبدیل شده و چرا او تا این حد نگران میزان مصدومیت اَبرهافبک دفاعی‌اش است.

 

1033