ستاره بارسلونا پس از برد مقابل ویارئال: این پیروزی تقدیم به ترشتگن

ستاره بارسلونا پس از برد مقابل ویارئال: این پیروزی تقدیم به ترشتگن

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا ستاره برزیلی بارسلونا، پیروزی پنج بر یک تیمش مقابل ویارئال را به مارک آندره ترشتگن تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته ششم رقابت های لالیگا، تیم های ویارئال و بارسلونا در ورزشگاه لاسرامیکا به مصاف هم رفتند که در ادامه روند شکست ناپذیری کاتالان ها در لالیگا، آن ها با نتیجه پنج بر یک میزبان را در هم کوبیدند. روبرت لواندوفسکی (2 بار)، رافینیا (2 بار) و پابلو توره برای بلوگرانا گلزنی کردند. البته در حین بازی، مارک ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسا به خاطر مصدومیت شدید زانو از بازی خارج شد و باعث تلخ شدن طعم پیروزی شد.

رافینیا زننده 2 گل بارسا بعد از پایان بازی گفت: "این پیروزی صد درصد برای مارک ترشتگن است. او یک فرد بسیار مهم و باارزش در رختکن است و امیدوارم دوباره او را در زمین ببینم."

"سیستم چرخشی هانسی فلیک؟ فکر می کنم بازیکنانی هستند که زیاد بازی نمی کنند، اما با این روش، آن ها هرجلسه تمرینی سخت تلاش می کنند و کیفیت بالایی دارند. خودم تاکنون بهترین شروع فصل را داشته ام. خیلی خوشحالم. امیدوارم این آمادگی را حفظ کنم. بارسا خیلی برای من خاص است. از زمان کودمی طرفدار بارسا بوده ام و پوشیدن پیراهن این باشگاه برای من یک افتخار بزرگ است."

4416