آزادی با یک سوپرگل نقش رونالدو را بازی کرد! (ویدیو)

آزادی با یک سوپرگل نقش رونالدو را بازی کرد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا آزادی در جریان مسابقه روز گذشته تیمش موفق شد یک گل استثنایی و فوق‌العاده دیدنی را به ثمر برساند. 

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی که در تابستان امسال با عقد قرادادی به تیم العروبه امارات پیوست تا بعد از گذراندن یک فصل درخشان از لحاظ گلزنی در تیم نساجی به یکی از لژیونرهای حاضر فوتبال ایران در ادنوک لیگ امارات بپیوندد و برای دومین مقطع زمانی مختلف به فوتبال خود در خارج از مرزهای ایران ادامه دهد. 

آزادی که علاوه بر نساجی، سابقه بازی برای تیم‌های تراکتور، استقلال، آلومینیوم و پانه‌تولیکس را در کارنامه دارد در جریان مسابقه روز گذشته العروبه مقابل خورفکان موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبا‌ترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کند و از یک فاصله تقریبا 30 متری یکی از گل‌های تماشایی این فصل از رقابت‌های ادنوک لیگ را به ثمر برساند. آزادی بعد از این گل استثنایی خود ترجیح داد به شکل و شمایل کریستیانو رونالدو خوشحالی کند تا مجدداعلاقه شدید خود به اسطوره فوتبال جهان و پرتغال را یادآوری کند. 

https://footballi.net/video/904778/share

این مهاجم 24 ساله تاکنون در 5 مسابقه برای العروبه به میدان رفته و تنها موفق به زدن یک گل شده است و به نوعی اولین گل خود با پیراهن این تیم را به بهترین شکل ممکن به ثمر رساند.

العروبه که تیره روزی‌هایش پایانی ندارد در مصاف خورفکان هم نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و با وجود گلزنی آزادی، 2 بر یک مغلوب این تیم شد. العروبه که از 3 بازی این فصل خود هیچ امتیازی دشت نکرده در قعر جدول 14 تیمی ادنوک لیگ دیده می‌شود.

9098