این در همچنان روی یک پاشنه می‌چرخد؛ آزمون تک ستاره شباب‌الاهلی!

این در همچنان روی یک پاشنه می‌چرخد؛ آزمون تک ستاره شباب‌الاهلی!

پایگاه خبری فوتبالی- بدون شک بهترین بازیکن شباب‌الاهلی تابدینجای فصل سردار آزمون است. 

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که در تابستان با عقد قراردادی 3 ساله به شباب‌الاهلی پیوست و ترجیح داد بعد از مدت‌ها از هیاهوی فوتبال اروپا فاصله بگیرد و دوران حرفه‌ای خود را در خاورمیانه ادامه دهد حالا مطابق اکثر انتظارات بهترین بازیکن شباب‌الاهلی بوده و حسابی با پیراهن این تیم در خط آتش طنازی می‌کند. 

آزمون که در جریان برتری 5 بر 4 شباب‌الاهلی مقابل الوحده بارها دروازه تیم رقیب را مورد حمله قرار داد موفق شد گل اول و سوم تیمش را به ثمر برساند و البته گل چهارم را هم برای موناس دابور بسازد تا بعد از عمر خریبین، موثرترین بازیکن حاضر در میدان لقب بگیرد! او که در دقیقه 78 از سوی داور بازی کارت زرد گرفته بود در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه نیم دوم تعویض شد و جای خود را به آلوارز سوارز داد.

این ستاره 29 ساله که برترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران بعد از علی دایی به شمار می‌آید در این فصل از رقابت‌های ادنوک لیگ امارات 3 بار به میدان رفته و آمار 4 گل و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته تا در کنار نفرات سرشناسی چون عادل تارابت و کودجو لابا آقای گل این مسابقات به شمار بیاید. آزمون در لیگ قهرمانان آسیا دو هم توانسته بود برای تیمش گلزنی کند و دروازه الحسین اردن را باز کند. 

9098