شیاطین زهر افعی‌ها را کشیدند؛ اینزاگی در نیمه مربیان کیش مات شد

شیاطین زهر افعی‌ها را کشیدند؛ اینزاگی در نیمه مربیان کیش مات شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته پنجم مسابقات سری آ ایتالیا، اینتر و میلان در ورزشگاه جوزبه مئاتزا به مصاف همدیگر رفتند که در پایان این دیدار حساس و دیدنی با برتری 2-1 میلان خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته فوتبال اروپا، دو تیم اینتر و میلان در برابر همدیگر صف‌آرایی کردند. این مسابقه با میزبانی اینتر برگزار شد، اما تیمی که موفق شد برنده از میدان خارج شود اینتر بود. این پیروزی در حالی برای میلان به دست آمد که اینتر در 6 بازی قبلی که میان دو تیم برگزار شده بود توانسته بود برتری را مال خود کند، اما میلان اجازه نداد افعی‌ها به رکورد پیروزی پیاپی در دربی دست پیدا کنند و یک رکورد فوق‌العاده را به نام خود ثبت کنند.

میلان از ابتدای بازی نشان داد که میل زیادی حمله و باز کردن دروازه اینتر دارد. در همان ثانیه‌های ابتدایی یک موقعیت خوب روی دروازه اینتر ایجاد شد که با واکنش خوب یان زومر همراه شد. در دقیقه 10 میلان سرانجام با گل کریستین پولیسیک مزد حملاتش را گرفت. اما این برتری دوام چندانی نداشت و فدریکو دیمارکو در دقیقه 28 توانست کار را به تساوی بکشاند و نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام برسد.

در نیمه دوم داور یک پنالتی به سود میلان اعلام کرد، اما پس از بررسی دوباره صحنه این پنالتی را رد کرد. میلان تا دقایق پایانی از حمله برای گلزنی دست نکشید تا سرانجام گابیا در واپسین دقایق گل برتری را برای روسونری به ثمر رساند و یک پیروزی شیرین را به هواداران هدیه داد.

1428