عکس؛ لگد گواردیولا به صندلی پس از گل آرسنال

عکس؛ لگد گواردیولا به صندلی پس از گل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از گل اول آرسنال، کاملا کنترلش را از دست داد و از روی عصبانیت، لگد محکمی به صندلی زد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز تیم های منچسترسیتی و آرسنال از چهارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. در زمانی که سیتی یک بر صفر جلو بود، رودری به خاطر مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و چند دقیقه بعد، آرسنالی ها در وسط زمین صاحب یک ضربه آزاد شدند و گابریل ماگالائش خیلی سریع توپ را به مارتینلی در سمت چپ زمین رساند و این وینگر برزیلی یک پاس خوب به ریکاردو کالافیوری داد و این مدافع ایتالیایی با یک ضربه زیبا دروازه سیتی را گشود. 

بعد از این گل، بازیکنان سیتی به سریع کار کردن بازیکنان آرسنال در هنگام خطا اعتراض کردند و در همین لحظه، پپ گواردیولا با یک لگد به صندلی خودش ضربه محکمی زد که نشان از عصبانیتش بود. در صحنه گل، کایل واکر به خاطر صحبت با داور بازی، مایکل اولیور در پست اصلی اش نبود. 

در آخرین دقایق نیمه اول، گابریل ماگالائش با ضربه سر گل دوم را زد تا آرسنال برنده به رختکن برود. لئاندرو تروسارد وینگر بلژیکی آرسنال هم به خاطر دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. در نهایت این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

4416