یک پیروزی دراماتیک دیگر برای لورکوزن و آلونسو

یک پیروزی دراماتیک دیگر برای لورکوزن و آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن در بازی خانگی مقابل وولفسبورگ با نتیجه چهار بر سه پیروز شدند تا 9 امتیازی شوند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا، تیم های بایر لورکوزن و وولفسبورگ از ساعت 17 به وقت تهران در استادیوم بای آرنا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که لورکوزن با 6 امتیاز در رده هشتم و تیم مهمان با 3 امتیاز در رده دوازدهم قرار داشتند. 

در نیمه اول شاهد یک بازی بسیار جذابی از سوی هر دو تیم بودیم. در دقیقه 5، وولفسبورگ با گل به خودی نوردی موکیله به گل اول رسیدند. در دقیقه 14، فلورین ویرتز جواب گل مهمان را داد تا بازی مساوی شود. در ادامه مدافع عنوان قهرمانی فشار زیادی آورد تا اینکه جاناتان تاه در دقیقه 32 دروازه وولفسبورگ را باز کرد، اما شادی لورکوزنی ها تنها 5 دقیقه دوام داشت و در دقیقه 37، سباستین بورناو دوباره همه چیز را مساوی کرد. این پایان کار در نیمه اول نبود و در دقیقه 45+1 ماتیاس اسونبرگ گل سوم را برای وولفسبورگ زد تا لورکوزن بازنده به رختکن برود. 

در نیمه دوم شاگردان ژابی آلونسو یکپارچه حمله شدند و در دقیقه 48، پیرو هینکاپیه گل سوم را زد. در دقیقه 88 یانیک گرهارت هافبک وولفسبورگ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و در ثانیه های پایانی، ویکتور بونیفیس با ضربه پای چپ گل پیروزی لورکوزن را به ثمر رساند.

4416