اعتراف عجیب یک داور: کارت زرد مسی را بخشید تا پیراهنش را بگیرد!

اعتراف عجیب یک داور: کارت زرد مسی را بخشید تا پیراهنش را بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - چند روز پیش کارلوس چاندیا داور سابق فوتبال شیلی در گفتگو با ESPN چند روز پیش اعتراف عجیبی کرد و خاطره عجیبی را از لیونل مسی در کوپا آمریکا 2007 نقل کرد.

به گزارش فوتبالی، این داور مدعی شد که عمدا به مسی در بازی آرژانتین و مکزیک در نیمه نهایی کوپا آمریکا کارت زرد نداده تا جلوی حضورش در فینال را نگیرد و در ازای این لطفش از لئو پیراهنش را در پایان بازی گرفته است!

چاندیا در این باره توضیح داد:" می دانستم که مسی یک کارته است و اگر در آن بازی کارت زرد بگیرد، فینال کوپا آمریکا را از دست می دهد. آرژانتین با نتیجه سه بر صفر مقابل مکزیک پیش بود و سه دقیقه وقت اضافه اعلام کردم. مسی روی یک صحنه معمولی، مسیر توپ را با دستش قطع کرد اما این صحنه در وسط زمین رخ داد و جلوی موقعیت گل مکزیک را نگرفت. با خودم گفتم "این صحنه کارت زرد دارد اما اگر کارت نشان بدهم نمی توانم پیراهن مسی را بگیرم." کارت زرد به مسی نشان ندادم چون دو دقیقه و نیم از بازی مانده بود و با نتیجه سه بر صفر پیش بودند. نمی خواستم جلوی حضور مسی در فینال را بگیرم و البته آن کارت زرد باعث شد تا شانسی برای قضاوت در فینال را نداشته باشم.  وقتی مسی داشت از زمین خارج می شد، در مورد پیراهنش با او صحبت کردم و به من گفت "نه نه نه" چرا که می خواست در رختکن پیراهنش را به من بدهد و این کار را کرد." 

4125