پشت پرده نیمکت‌نشینی مسلمان در پرسپولیس؛ وقتی او به برانکو فحاشی کرد!

پشت پرده نیمکت‌نشینی مسلمان در پرسپولیس؛ وقتی او به برانکو فحاشی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- محسن مسلمان پس از مدت‌های جلوی دوربین حاضر شد و یک مصاحبه جنجالی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، شماره 77 پرسپولیس با محسن مسلمان معنا شده و کمتر کسی را پیدا می‌کند که این موضوع را تکذیب کند. محسن مسلمان سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت اما ناگهان تبدیل به یک نیمکت‌نشین شد و رفته‌رفته از فضای فوتبال فاصله گرفت. محسن بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار بود و بسیاری او را با لقب مهندس خطاب می‌کردند.

مسلمان یادآور خاطرات شیرینی برای قرمزهای تهران است و شاید ماندگارترین قاب او به دربی 4-2 برمی‌گردد؛ جایی که محمدرضا احمدی با بیان جمله "طارمی هت‌تریک می‌کنه یا پاس میده؟ پاس میده. گل سوم نه، چهارتا میشه حالا. مسلمان استقلال رو چهارتایی می‌کنه" یک گزارش ماندگار را از خود به‌جا گذاشت. مسلمان که یکی از مهره‌های محبوب برانکو محسوب می‌شد، رفته‌رفته جایگاه خود در ترکیب اصلی قرمزها را از دست داد. 

در آن زمان شایعات مختلفی در مورد علت نیمکت‌نشینی محسن شنیده می‌شد اما حالا او در طی یک مصاحبه از پشت پرده این ماجرا گفت و تاکید کرد:

"به من گفتند به برانکو فحش دادی و او فیلم تو را دیده است. آن موقع یکی از بزرگان تیم من را در جریان این موضوع گذاشت. هنوز نمی‌دانم به برانکو فحش دادم یا نه و اصلا چه دلیلی داشت که من به او توهین کنم؟ من آن زمان فیکس بودم و اصلا دلیلی نداشت به برانکو بی‌احترامی کنم. به هر روی او آدم لجبازی بود".

البته برانکو در یکی از مصاحبه‌های خود در مورد شماره 77 پرسپولیسی‌ها گفته بود:

"من تفکر و رویکرد خودم را دارم و هواداران را هم درک می‌کنم. قبل از بازی با الجزیره خیلی‌ها انتظار داشتند که در ۱۵ دقیقه آخر مسلمان بازی کند ولی من به عنوان سرمربی تشخیص دادم و شایان مصلح را گذاشتم. من همان موقع هم متوجه شدم که در استادیوم خیلی‌ها از این بابت ناراحت شدند اما در آن موقعیت بازیکنی نیاز داشتیم که در محوطه جریمه حریف فشار بیاورد. واقعا نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید من علیه مسلمان بودم؟ من همیشه به بازیکنانم می‌گویم دو راه وجود دارد؛ یک راه این است که در خیابان کار کنید و راه بروید و راه دیگر فوتبال بازی کردن است. فوتبال سختکوشی، تمرکز، فکر کردن، تمرین و زندگی حرفه‌ای داشتن است و باید به این فکر کنید که روز به روز بهتر شوید”.

به‌قول معروف شاید اگر محسن مسلمان بسیاری از کارها را انجام نمی‌داد، می‌توانست سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته باشد اما به هر روی این بازیکن حواشی زیادی را تجربه کرد و درنهایت پس از ترک پرسپولیس تصمیم گرفت کفش‌های خود را آویزان کند.

۵۷۹۳