روند خوب الشمال در لیگ ستارگان قطر/ ابراهیمی فرمانده بدون جانشین!

روند خوب الشمال در لیگ ستارگان قطر/ ابراهیمی فرمانده بدون جانشین!

پایگاه خبری فوتبالی- الشمال در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر موفق شد از سد الخور گذر کند و موقتا به رده چهارم جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، الشمال که در این فصل از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر نتایج خوبی را کسب کرده و فراتر از حد انتظارات عمل کرده است در هفته پنجم این مسابقات روز گذشته به مصاف الخور رفت و با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست داد تا در جدول رده‌بندی 7 امتیازی شود و موقتا به رده‌ چهارم صعود کند.

در این دیدار خارج از خانه برای الشمال بغداد بونجاح و محمد عمر گلزنی کردند و تک گل میزبان را هم سفیان هنی به ثمر رساند. در پایان مسابقه هم مهاجم الجزایری الشمال، بغداد بونجاح به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد. 

امید ابراهیمی که در تابستان امسال به الشمال پیوست و بعد از کلی گمانه‌زنی که درباره بازگشت او به فوتبال ایران مطرح بود ترجیح داد همچنان به کار خود در لیگ ستارگان قطر ادامه بدهد روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و در مرکز میدان برای تیمش به فرمانده‌ای بدون جانشین بدل شده است! 

این هافبک 37 ساله که سابقه بازی برای تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را هم دارد در 5 مسابقه این فصل الشمال همواره در ترکیب اصلی حضور داشته و در اتفاقی جالب هرگز تعویض نشده است. 

9098