تغییر موضع عجیب افشین پیروانی در مورد شهر قدس؛ از رفتن آبروی ایران تا بهترین گزینه!

تغییر موضع عجیب افشین پیروانی در مورد شهر قدس؛ از رفتن آبروی ایران تا بهترین گزینه!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست پرسپولیس دیدگاه مشخصی در مورد ورزشگاه شهر قدس ندارد و در لحظه نظر خود را تغییر می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، استقلال و پرسپولیس با تمام رقابت و مشکلاتی که با یکدیگر دارند، در لیگ بیست‌وچهارم به یک درد مشترک دچار شده‌اند و آن هم نبود ورزشگاه مناسب برای برگزاری بازی‌های خانگی است. 

پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی مطابق انتظار روند طولانی دارد و برای همین فعلا خبری از حضور سرخابی‌های پایتخت در این استادیوم نخواهد بود.

در این بین پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، مسئولین تصمیم گرفتند ورزشگاه شهر قدس را به شرایط مسابقه برسانند و درنهایت دیدار استقلال و الغرافه در قلعه حسن‌خان برگزار شد، البته این مسابقه بابت برگزاری در ورزشگاه شهر قدس حواشی زیادی داشت و بازتاب آن در رسانه‌های مختلف دیده می‌شد. 

ابتدا سوختگی دو کارگر حاشیه‌ساز شد و سپس نوبت به قطعی برق در تمرین الغرافه و چمن ناهموار رسید. توالی این اتفاقات باعث شد عده زیادی به نحوه برگزاری این دیدار حساس اعتراض کنند و حتی کار به جایی کشیده شد که افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در عربستان مصاحبه‌ای در این مورد انجام داد و گفت:

“مسائل برق‌گرفتگی و برق رفتن جای تاسف دارد. یک مسئله دیگر اینکه اگر قرار است به شهر دیگر ببریم می‌شویم میهمان. من خواهشم این است در این چند روز کمک کنند کسی را برق نگیرد، خاموشی پیش نیاید و اتفاق بدتر نیفتد. همین که یکی را برق گرفته بد است، حتما نباید جان کسی از دست برود. همین لفظش بدترین اتفاق است. یک خرده به خودمان بیاییم. ما کشور ثروتمندی هستیم و هشت درصد ثروت دنیا را داریم. خیلی زشت است که شما این سوال را از من بکنید".

وی ادامه داد:

"ما مدت‌هاست ان‌شاءالله ماشاءالله گفتیم و اتفاقی نیفتاد. یک خرده برنامه‌ریزی کنیم. شما ببینید استادیوم آزادی چند وقت است تعمیر می‌شود به اسم یک صندلی گذاشتن. گفتن این‌ها واقعا زشت است. سطح توقعات‌مان را بیاریم پایین".

افشین پیروانی مشخصا نظر مثبتی در مورد این ورزشگاه و کیفیت آن نداشت اما ناگهان ورق برگشت و او نظر خود را تغییر داد. پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. افشین پیروانی که پیش از این منتقد شهر قدس بود، ناگهان با برتری قرمزهای تهران موضع خود را عوض کرد و به تعریف و تمجید از این ورزشگاه پرداخت. پیروانی تاکید کرد:

"از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنم، فکر می‌کنم بهترین جا برای برگزاری مسابقات ما در لیگ نخبگان آسیا، همین شهر قدس است. خواهشم این است که محل میزبانی تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند؛ هر چند جاهایی که رفتیم همه عزیز هستند و همه زحمت می‌کشند و حمایت کردند. با نبود آزادی و در شرایطی که مشخص نیست چه زمانی آماده می‌شود، فکر می‌کنم شهر قدس برای ما بهترین گزینه است".

اکنون پیروانی با چرخشی 180 درجه‌ای شهر قدس را بهترین مکان برای برگزاری بازی‌های پرسپولیس حتی در لیگ نخبگان آسیا می‌داند. گفتنی است با همه این اوصاف، دربی در شهر اراک برگزار می‌شود و خبری از شهر قدس برای حساس‌ترین بازی فوتبال ایران نخواهد بود.

۵۷۹۳