کنایه سرمربی سابق تیم ملی انگلیس به تن‌هاگ

کنایه سرمربی سابق تیم ملی انگلیس به تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپرت از تن‌هاخ به دلیل صبحت‌هایش در مورد سبک زندگی رشفورد، انتقاد کرد که واکنش تند سرمربی منچستریونایتد را برانگیخت.

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد با وجود به ثمر رساندن ۳ گل در ۲ بازی اخیر منچستریونایتد، در دیدار روز گذشته (شنبه) شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس، نیمکت‌نشین شد. یونایتد در این دیدار موفق به گلزنی نشد و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس که به عنوان کارشناس اسکای اسپرت صحبت می‌کرد، در این رابطه گفت: احساس می‌کنم چیزی نامطلوب بوده است. واضح است که من جزئیات را نمی‌دانم اما بازیکنی را که در دیدار قبلی مقابل بارنزلی دبل کرده و در بازی پیش از آن مقابل ساوت‌همپتون هم گل زده، روی نیمکت نمی‌گذارند!

وی افزود: احساس می‌کنم این هفته اتفاقی افتاده است. این شرایط غیرعادی است که یک سرمربی، به طور علنی در مورد سبک زندگی یک بازیکن سخن بگوید. سر الکس فرگوسن هرگز این کار را انجام نمی‌داد، در حالی که تن‌هاخ این کار را انجام می‌دهد. این اقدام همیشه برای بازیکن مفید نیست.

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد به اظهارات او واکنش نشان داد و ردنپ را متهم کرد که نمی‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند.

سرمربی یونایتد گفت: من قبلاً گمانه زنی‌ها را از برخی کارشناسان شنیدم اما او دیوانه است! اگر نمی‌دانید چه اتفاقی افتاده، پس نمی‌توانید چنین حدس و گمان‌هایی را مطرح کنید.

تن‌هاخ در ادامه افزود: این فقط یک سیستم چرخشی است. ما بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم و بازیکنان زیادی هم داریم. نمی‌توانیم بیش از ۱۱ بازیکن را در یک بازی در ترکیب اصلی به کار ببریم. ما باید به همه بازیکنان فرصت دهیم که اگر عملکرد خوبی داشته باشند، بیشتر بازی کنند.

 

1033