ستاره بایرن مونیخ به آرزویش برای پیوستن به رئال مادرید می‌رسد؟

ستاره بایرن مونیخ به آرزویش برای پیوستن به رئال مادرید می‌رسد؟

 پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ امید چندانی به تمدید قرارداد ستاره ۲۳ ساله کانادایی‌اش، برای جلوگیری از پیوستن او به رئال مادرید ندارد.

به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس، مدافع ۲۳ ساله نزدیک به یک سال است که با رئال مادرید مذاکره می‌کند. این بازیکن کانادایی در تابستان امسال نتوانست به سفیدپوشان مادرید بپیوندد و بایرن مونیخ در تلاش بود تا او را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

برای سفیدپوشان مشکلی نیست و آنها حاضرند یک فصل صبر کنند تا او در سال ۲۰۲۵ به عنوان بازیکن آزاد و با هزینه پایین‌تری به خدمت بگیرند. آنها روی مذاکرات با این ستاره کار می‌کنند و اعتماد دارند که او در آنچه همیشه گفته، ثابت قدم خواهد ماند. دیویس به رئال مادرید گفته که می‌خواهد به برنابئو بیاید.

شاید به همین دلیل است که امید اف سی بی برای حفظ ستاره جوانش، روز به روز بیشتر رنگ می‌بازد. به گزارش وب‌سایت Relevo، مذاکرات جدی بین هیئت مدیره باشگاه آلمانی و نمایندگان این مدافع چپ وجود ندارد. شاید به این دلیل که باواریایی‌ها از حفظ او ناامید شده‌اند. آنها پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال خوش‌بینی زیادی برای حفظ دیویس داشتند. به همین دلیل بود که ریسک نفروختن او را پذیرفتند.

بایرن مونیخ می‌توانست در تابستان امسال ستاره جوانش را به قیمت مناسبی به رئال مادرید بفروشد اما چون امید به حفظ او داشت، این کار را نکرد. حالا شاید غول جنوب آلمان، در سال آینده با پایان قرارداد ستاره جوانش، او را به رایگان از دست دهد.

 

1033