امیدواری دو تیم شهر مادرید به امتیاز دادن بارسلونا در دیدار سخت این هفته

امیدواری دو تیم شهر مادرید به امتیاز دادن بارسلونا در دیدار سخت این هفته

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید شب گذشته بازی ششم خودش در لالیگا را با برد پشت سر گذاشت و به فاصله 1 امتیازی بارسلونا رسید و حالا در صورتی که بارسا امتیاز از دست بدهد رئال مادرید می‌تواند امیدوار باشد تا الکلاسیکو صدرنشین شود.

به گزارش فوتبالی، لالیگای امسال اوج جذابیت و هیجان خواهد بود. سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به صورت جدی برای رسیدن به قهرمانی با همدیگر رقابت دارند. اتلتیکو و رئال مادرید به خوبی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تیم خود را تقویت کردند و بارسلونا هم با آمدن هانسی فلیک، جان تازه‌ای گرفته است. این رقابت در ادامه فصل جذاب‌تر خواهد شد و حساسیت در فوتبال اسپانیا به اوج خود می‌رسد.

بارسلونا بر خلاف دو رقیب خود شروع بسیار مقتدرانه‌ای در لالیگا داشت. کاتالان‌ها در پنج بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیدند و توانستند 100 درصد امتیازات ممکن را مال خود کنند. آن‌ها در دو بازی قبلی خود مجموعا 11 گل زدند تا خط و نشانی جدی برای رقبا بکشند. اما پس از شکست تلخ مقابل موناکو در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا، حالا هواداران رئال مادرید امیدوار هستند تا بارسا این هفته مقابل ویارئال هم امتیاز از دست بدهد و اختلاف امتیاز میان این دو تیم عدد یک بماند.

به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، رئال مادرید پس از کسب سومین برد پیاپی در لالیگا، امید دارد تا بارسلونا برابر ویارئال امتیاز از دست بدهد. در آخرین بازی بارسلونا و ویارئال، بلوگرانا با 5 گل شکست خورد و این موضوع امیدها را در اردوی دو تیم شهر مادرید پررنگ می‌کند.

1428