الماس سیاه چلسی که خوش می درخشد

الماس سیاه چلسی که خوش می درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- تابستان امسال باشگاه چلسی قرارداد مهاجم ملی‌پوش سنگالی‌اش را تا سال ۲۰۳۳ تمدید کرد که نشان می‌دهد شیرهای لندن او را برای رهبری خط حمله خود در سال‌های آینده می‌خواهند.

به گزارش فوتبالی، نیکلاس جکسون، مهاجم ۲۳ ساله سنگالی فصل گذشته با مبلغ ۳۲ میلیون پوند از ویارئال به چلسی پیوست. ۹ روز پیش باشگاه چلسی قرارداد مهاجم ملی‌پوش سنگالی‌اش را ۲ سال بیشتر و تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد که نشان می‌دهد شیرهای لندن او را برای رهبری خط حمله خود در سال‌های آینده می‌خواهند.

او در همان اولین فصل حضورش در استمفوردبریج نمایش خوبی داشت و ۱۴ گل در ۳۵ بازی لیگ برتر به ثمر رساند. درخشش جکسون در فصل جاری نیز ادامه پیدا کرده و در دیدار روز گذشته (شنبه ۳۱ شهریور) مقابل وستهم، دبل کرد و یک پاس گل داد.

نیکلاس نشان داد که اعتقاد باشگاه به او، بی‌دلیل نبوده است. یک قرارداد ۹ ساله در استمفورد بریج نشان می‌دهد که او می‌تواند در سال‌های آینده خط حمله شیرهای لندن را رهبری کند.

انزو مارسکا، سرمربی چلسی درباره نمایش جکسون مقابل چکش‌ها گفت: ما ۱۰۰ درصد از نیکلاس راضی هستیم. او از زمانی که من آمدم سخت کار می‌کند، او از نظر تعداد لمس توپ بسیار خوب است. ما بسیار خوشحالیم.

اعدادی که مارسکا به آنها اشاره می‌کند، به خوبی پیشرفت محسوس این ملی‌پوش سنگالی را در مقایسه با فصل قبل نشان می‌دهد. جکسون در این فصل به طور میانگین ۰.۹۸ گل در هر بازی در مقایسه با ۰.۴۵ گل در فصل گذشته به ثمر رسانده است.

میانگین Expected Goals یا موقعیت‌های ایجاد شده در یک مسابقه برای نیکلاس تا اینجای فصل، ۰.۸۱ بوده در حالی که در فصل گذشته، ۰.۶۰ بود.

 

1033