شکست زنان سایپا در گام نخست والیبال جام باشگاه‌های زنان آسیا

شکست زنان سایپا در گام نخست والیبال جام باشگاه‌های زنان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- جام باشگاه های والیبال زنان آسیا از امروز با شرکت هشت تیم در کشور تایلند آغاز شد. سایپا نماینده ایران در این رقابت هاست که امروز کارش را با شکست آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، از صبح امروز رقابت های جام باشگاه های والیبال زنان آسیا در کشور تایلند آغاز شد. تیم سایپا نماینده ایران در این رقابت ها امروز از ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف نماینده فیلیپین رفت و مقابل این تیم با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این دیدار فیلیپینی ها تیم برتر میدان بودند و دست اول را با نتیجه ۲۵-۱۹ پیروز شدند. در دست دوم هم نماینده فیلیپین تیم برتر زمین بود و ۲۵-۱۸ به پیروزی رسید. سایپایی ها در دست سوم به خودشان آمدند و این دست را با نتیجه ۲۵-۱۹ پیروز شدند. دست چهارم باز هم این نماینده فیلیپین بود که ۲۵-۱۸ پیروز شد تا در مجموع ۳-۱ پیروز این میدان شود.

تیم والیبال زنان سایپا در دیدار بعدی خود باید به مصاف نماینده ژاپن برود. از نکات جالب این مسابقات حضور نیلوفر حجتی به عنوان سرمربی سایپا است که او را تبدیل به تنها سرمربی زن این مسابقات کرده است. سایپا در این مسابقات ترکیبی از بازیکنان تیم های مختلف را با خود به همراه برده است.

چند روز قبل جام باشگاه های مردان هم در یزد برگزار شد که فولاد سیرجان در فینال مقابل شهداب یزد پیروز شد و قهرمان این مسابقات شد.

6001