کاپیتانی که همه چیز را مدنظر دارد؛ حتی فن‌پیج‌ها! (عکس)

کاپیتانی که همه چیز را مدنظر دارد؛ حتی فن‌پیج‌ها! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده این فصل حواسش به همه چیز پیرامون تراکتور هست؛ حتی صفحات هواداری این تیم!

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده برای دومین فصل متوالی بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو می‌بندد تا رهبر گروهی از بازیکنان سرشناس در تبریز باشد. بازیکنی که این فصل تمامی فکر و ذکرش قهرمانی تراکتور است و این موضوع را بارها و بارها به هم‌تیمی هایش گوشزد می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد ذهنیت قهرمانی داشته باشند.

اما شاید جالب باشد بدانید که خلیل‌زاده در تراکتور حواسش به همه چیز هست؛ حتی به صفحات هواداری پرتعداد این تیم در فضای مجازی! گواه این موضوع فعالیت مجازی این بازیکن است، جایی که شجاع تعداد پرشماری از صفحات هواداری تیمش را دنبال می‌کند و به عبارتی آن‌ها را “فالو” کرده تا این اقدام وی مورد توجه تی‌تی‌ها قرار گیرد.

البته از این اقدام شجاع مدتی هست که می‌گذرد و به نظر کاپیتان تراکتور این کار را برای ارتباط هر چه بیشتر با قاطبه هواداری تیمش و ایجاد ارتباط بهتر انجام داده و البته در کنار آن می‌تواند حواسش به همه چیز هم باشد. در نظر بگیرید که خلیل‌زاده با بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام جزو پرفالوئرترین بازیکنان فعال فوتبال ایران است و البته این کار وی در نوع خود منحصر به فرد است و توسط بازیکنی انجام نشده است.

شجاع که در ۹ روز اخیر سه بازی سنگین در امارات با تیم ملی و با تراکتور در تبریز و قطر داشته، همراه این تیم راهی خرم‌آباد هم شده تا چهارمین بازی خود را در فاصله‌ای اندک انجام دهد. مدافعی که با ۳۵ سال سن باتجربه‌ترین و در عین حال پا به سن گذاشته ترین بازیکن تراکتور است که البته نقشی بی‌بدیل در این تیم دارد؛ چه از لحاظ فنی و چه مدیریت رختکن این تیم.

1997